A Praktiker Webshop helyes működéséhez elengedhetetlen a Cookie-k használata. A szolgáltatásunk használatával Ön beleegyezik a Cookie-k használatába.
Elfogadom
További információk
Elektromos és kéziszerszám
(3444 termék)
Építkezés, lakásfelújítás
(7995 termék)
Fémipari termékek
(3712 termék)
Háztartási és szórakoztatóelektronika
(53 termék)
Jármű
(1070 termék)
Kert
(2193 termék)
Lakberendezés, világítás, bútor
(7733 termék)
Műhelyfelszerelés, munkaruha
(372 termék)
Szabadidő
(155 termék)

Vevőszolgálat

Kérdése van? Segítünk!
Telefon: 06-40-23-23-23
06-1-32 3-23-23
Email: info@praktiker.hu
Hétfő - Péntek: 8:00 - 20:00
Szombat: 9:00 - 20:00
Vasárnap: 9:00 - 18:00

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, és értesüljön elsőként aktuális akcióinkról, kedvezményeinkről.


Vezetéknév:

Keresztnév:



Házhoz szállítás

Törzsvásárlóknak a házhoz szállítási díjból 20% kedvezmény biztosítunk mind áruházi, mind online vásárlás esetén aktív törzsvásárlói kártya érvényesítésével.

A vevő a kosár összeállítása után, a megrendelés folyamán nyilatkozik arról, hogy igénybe kívánja-e venni ezt a szolgáltatást, vagy saját maga szervezi/bonyolítja az áru eljuttatását a rendeltetési helyéig.

A kiszállítást a Praktiker Kft. szállítmányozó cégek segítségével végzi.

Az itt feltüntetett szállítási feltételek és díjak kizárólag a webáruházban történő vásárlás esetén érvényesek.

Szlovákiába rendelt áruk kiszállításához kapcsolódó információk elérhetők itt >>

Az áruházi házhoz szállítás feltételeivel kapcsolatban információ itt >>

A Praktiker Kft. rendszere a megrendeléseket azonnal fogadja, arról visszajelzést küld, de a feldolgozás minden esetben munkanapokon 8 és 17 óra között történik. A házhozszállítás minden esetben háztól házig történik. Emeletre történő felvitelt nem tudunk vállalni. A rendelés aktuális állapotáról tájékozódhat vevőszolgálatunknál a 06-40-23-23-23 vagy a 06-1-323-23-23 telefonszámokon, vagy elektronikus levélben az info@praktiker.hu címen.
Amennyiben kéri a házhozszállítást, alapvetően az alábbiakban részletezett folyamatok lehetségesek.

A kosárban található termékek összetételétől függően a szállítás vállalási lehetőségei a következők lehetnek:
1. Nem szállítjuk, csak áruházi átvétel lehetséges jelölése =  

2. Egyedi szállítási díj megállapítása szükséges jelölése =     

3. A termékek házhoz szállíthatók jelölése =                       

A jelölések minden terméknél külön feltüntetésre kerülnek, de a kosár megtekintésekor is jelezzük (más formában) minden tételnél. Ezzel lehetővé téve, hogy a vásárló már a kosár összeállításakor dönthessen a szállítás körülményeit illetően.

1., Nem szállítjuk, csak áruházi átvétel lehetséges

A kosában legalább egy olyan termék található, aminek szállítását partnereink nem vállalják, vagy annak szállítását állagmegóvás lehetetlensége miatt a Praktiker Kft. nem vállalja. Ebben az esetben a megrendelést a vásárló nem tudja véglegesíteni, csak áruházi átvétel megjelölésével.

Amennyiben olyan terméket helyez a kosarába, melyet nem tudunk házhozszállítással értékesíteni, javasoljuk, hogy ezt a terméket a kosárból törölje, így a megrendelés többi részét szállítjuk. A nem szállítható terméket az önhöz legközelebbi Praktiker áruházban tudja megvásárolni, amennyiben ott rendelkezésre áll az Ön által rendelt mennyiség, illetve on-line megrendelés esetén félretetetni.

2., Egyedi szállítási díj megállapítása szükséges

A kosárban legalább egy olyan termék található, aminek szállítását partnereink csak egyedi díjszabás keretében vállalják. Ekkor a vásárló nem tudja véglegesíteni megrendelését, hiszen a házhozszállítási díjat még kalkulálnunk kell és egyeztetnünk. Ezt a megrendelés lezárása mellett jelezzük mind honlapunkon, mind a visszajelzésként küldött elektronikus levélben. Ebben az esetben első lépésként ajánlatot készítünk vásárlónknak, mellyel a lehető legrövidebb időn belül (munkanapokon maximum 24 óra) megkeressük. Amennyiben a szállítási díjat elfogadja, úgy ezt szerepeltetjük a kosárban és a számlán is, és az áru összekészítését és kiszállítását megkezdjük. Amennyiben a szállítási díjat a vásárló nem fogadja el, lehetősége van az adott termékből készlettel rendelkező bármely Praktiker áruházban a terméket, termékeket átvenni, akár személyesen, akár megbízott (más) szállító útján. Amennyiben az egyedi díjszabást nem fogadja el, természetesen lehetőség van a rendelés lemondására is. Ez semminemű kötelezettséget, költséget nem jelent a vásárlónak.

3., A termékek házhoz szállíthatók

A kosárba helyezett minden termék megfelel a szállítmányozóink által támasztott szállítási vagy csomagolási követelményeknek. Ez esetben átalánydíjat tüntetünk fel, amit a megrendelés összeállításakor vásárlóink a kosárban is látnak. Ez esetben nincs szükség további egyeztetésre, ha a megrendelést a vásárló véglegesíti, azt mi azonnal elkezdjük feldolgozni és a lehető legrövidebb időn belül átadjuk azt szállító partnerünknek. Az összekészítés fázisairól illetve a csomag szállítónak történő átadásáról vásárlóinkat minden esetben tájékoztatjuk.

Az így megrendelt termékek szállítási díjai a következők:

  • A megrendelés értéke 10.000 Ft alatt van, a szállítási díj: 1.500Ft
  • A megrendelés értéke 10.001 Ft és 20.000 Ft között van, a szállítási díj 2.000Ft
  • A megrendelés értéke 20.001 Ft és 40.000 Ft között van, a szállítási díj 4.000Ft
  • A megrendelés értéke 40.001 Ft és 199.999 Ft között van, a szállítási díj a megrendelés értékének 10%-a
  • A megrendelés értéke 200.000 Ft felett van, a kiszállítás ingyenes.

Az áru kiszállítása ill. átvétele jellemző időpontja munkanapokon 8.00-17.00 óra közé esik. A házhozszállítás minden esetben kaputól kapuig történik. Emeletre történő felvitelt nem tudunk vállalni. A termék átvételét a vevőnek kell biztosítania az előzetesen megadott napon. Lehetőség van ettől az időintervallumtól eltérő időpontra kérni a szállítást, ez esetben mindig egyedi díjat kalkulálunk önnek, amit előzetes egyeztetés előz meg a szállítás körülményeiről, ezek ismeretében tudjuk a díjat kalkulálni.
A vevőnek az átvételkor meg kell győződnie arról, hogy az általa megrendelt terméket szállították-e részére, illetőleg a kiszállított termék(ek) mennyiségben és szemmel láthatóan minőségben megfelel(nek) a megrendelésének. Esetleges kifogását a vevőnek haladéktalanul jeleznie kell a szállítónál és a Praktiker Vevőszolgálat felé.

Amennyiben a vevő az előzetesen egyeztetett időpontban a kiszállított terméket nem veszi át, a sikertelen kiszállítás költsége őt terheli.

Az általunk közölt árak minden esetben bruttó árak, azaz tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót és egyéb felmerülő illetékeket.
A szállítás költsége külön tételként kerül a számlán feltüntetésre. Utánvéttel történő fizetés esetén csak készpénz (HUF) az elfogadott fizetőeszköz.

I. Az elállási jog

A vásárló az alábbi feltételek teljesülése esetén a termék átvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Ebben az esetben a Praktiker Kft. a vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és a termék sérülésmentes, valamint forgalomképes állapotban történő visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríti. A kiszállítás megkezdése előtt (szállító partnernek történt átadás előtt) visszamondott megrendelések esetén a számla teljes összegét térítjük. Az ezen időpont után beérkező elállási igény esetén a Praktiker Kft. a kiszállítás költségét nem téríti vissza a vásárlónak.

Ha és amennyiben a vásárlói megrendelés alapján a kiszállítás foganatosítását a Praktiker Kft. megkezdi és a vásárló elállási nyilatkozatát ezt követően ismeri meg, akkor a vásárló elállása folytán előállott indokolatlan szállítási költségek teljes körének az érvényesítése mellett teljesíti a Praktiker Kft, a vásárlóval szembeni elszámolását.

A Praktiker Kft. kizárólag eredeti, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása, és számla vagy blokk ellenében köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás, a termék, a számla, illetve blokk sérüléséből, hiányzásából eredő költségek a vásárlót terhelik. A vásárló viseli a termék visszaszolgáltatásából eredő költségeket (így az újbóli szállítás díját). A Praktiker Kft. a visszaszállítás bonyolításában a vásárló kérésére segédkezik. A Praktiker Kft. követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A Praktiker Kft. kifejezetten tájékoztatja a vásárlót, hogy ha és amennyiben a vásárló elállása folytán előállott kiadásának elszámolását fedezet hiányában lebonyolítani nem áll módjában, akkor fizetési felszólításban keresi meg az elállási jogát gyakorló vásárlót és hívja fel az elállása folytán eszközölt kiadásának megfizetésére. Ha és amennyiben a vásárló a fizetési felszólítás kézhezvételét követően, az abban taglaltak szerint fizetési kötelezettségének nem vagy csupán részben tesz eleget, a Praktiker Kft. bírósági eljárás kezdeményezésével érvényesíti jogos igényeit, amely eljárás költségei és kiadásai ugyancsak a vásárlót terhelik.

Kapcsolódó jogszabályok>